7/22/2014

Wzorzysta koszula, czarny top, szorty i rajstopy kabaretki

W dzisiejszej stylizacji dzieje się całkiem sporo. Oprócz czarnego topu z wycięciami po bokach oraz jeansowych szortów mam na sobie wzorzystą koszulę, którą udało mi się upolować za zaledwie kilka dolarów w jednym z internetowych sklepów. Co prawda nigdy nie byłam fanką tego typu ubrań, ale takiej okazji nie mogłam przepuścić... i nie żałuję :) W końcu udało mi się też znaleźć fajne rajstopy z drobnej siateczki, za którymi rozglądałam się już od dłuższego czasu. Na szczególną uwagę zasługuje torba z warszawskiego butiku No mercy, którą wykonano ręcznie na moje życzenie. Jak Wam się podoba?

English version:
Today I wore a lot of interesting elements: a black top with cutouts on the sides from Choies.com, denim shorts and a patterned shirt, which I bought for just a few dollars at PersunMall.com. Admittedly, I've never been a fan of this type of clothing, but I couldn't pass up such an opportunity... and don't regret it! :) In the end I managed to also find nice fishnet tights and pretty tortoise sunglasses at GiantVintage.com. Look on my bag - it was made by 'No mercy' at my request.











Wzorzysta jedwabna koszula - PersunMall.com
Czarny top - Choies.com
Jasne jeansowe szorty z wysokim stanem - Romwe.com
Torba na zakupy - No mercy 
Okulary przeciwsłoneczne w panterkę - GiantVintage.com
Czarne rajstopy z siateczki - Fiore


7 comments:

  1. did you change your camera or lens? These pics have such a smooth colors and are different at all!

    ReplyDelete
  2. Wow! Cała stylizacja jest bardzo fajna i sexy, a i pomysł na torbę bardzo ciekawy :-)

    ReplyDelete
  3. Prześliczny top! Obserwuję, bo blog jest świetny ;)

    zapraszam do mnie na nowy post i filmik! --> chocolate0monster.blogspot.ca

    ReplyDelete
  4. Świetny zestaw!

    Zapraszam na męskiego bloga www.niemaamiphone.blogspot.com ;)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Wow, you are truly rocking those fishnets; sexy.
    http://www.handbagmadness.com

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)