5/15/2015

Fotorelacja z wizyty w Krakowie + Fashion Night

Parę tygodni temu zostałam zaproszona na Fashion Night do Krakowa. Chociaż to piękne miasto znajduje się prawie pół tysiąca kilometrów od mojego miejsca zamieszkania, planowałam odwiedzić je od dawna! W drugiej stolicy Polski gościłam będąc jeszcze małym dzieckiem, dlatego też bardzo ucieszyłam się, że znów będę miała okazję się tam wybrać. Kupiłam bilety na pociąg, zarezerwowałam hostel i we wtorek rano ruszyłam w podróż. Kraków oczarował mnie swoim pięknem - to duże miasto jest wbrew pozorom bardzo przytulne, czyste i niezwykle urokliwe. Oprócz uczestnictwa w pokazie mody, miałam okazję bawić się na afterparty w klubie Prozak, spróbować pysznego jedzenia w restauracji ze świeżą, zdrową żywnością, a także sporo spacerować. Zdradzę Wam też, że udało mi się przygotować dwie sesje, które już niebawem ujrzycie na moim blogu. Wszystko to zaledwie w ciągu... doby! Podczas mojego krótkiego pobytu wykonałam dla Was trochę zdjęć - zarówno lustrzanką, jak i smartfonem (stąd różnice w jakości). Miłego oglądania :)

English version:
A few weeks ago I got an invitation to attend Fashion Night in Cracow. Because this beautiful city is located nearly 500 kilometers from my home, it's not a place I visit often. The last time I was in Cracow, I was a small child, so I was happy to once again have the opportunity to go there. I bought train tickets, booked a hostel and on Tuesday morning I set off on a journey. The second capital of Poland charmed me with its beauty - it is a big city, but very cozy, clean and lovely. Besides participating in the fashion show, I went to the afterparty in Prozak and ate delicious, fresh, healthy food in a local vegetarian restaurant. Also I prepared photos of two new outfits, which you will be able to see on my blog soon. All this in just 24 hours!























7 comments:

  1. Kraków to ciekawe miejsce, mi kojarzy się z wieloma zabytkami. Chętnie bym zwiedziła to miejsce :) Równie chętnie przyszłabym się na taki pokaz mody, na pewno wywołałby na mnie powalający zachwyt :) a zdjęcia super, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Świetny pokaz mody, a i ty ładnie wyglądałaś :-)

    ReplyDelete
  3. Świetne wydarzenie, na pewno ciekawie spędziłaś czas!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/05/kamizelka-diy-i-pienkowy-plecak-od-lisy.html

    ReplyDelete
  4. Byłam w Krakowie tylko raz i jak na razie nie zapowiada się, żebym jeszcze się wybrała w tamte strony, a szkoda ;/ :)

    ReplyDelete
  5. studiuje w Krakowie, piękne miasto :) no i Prozak, także znane mi miejsce :P

    ReplyDelete
  6. are you vegetarian?

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)